четвртак, 5. новембар 2009.

"DARUJMO REČ" I DALJE



Sajam knjiga je gotov, mnoge su se prodale, neke će se tek prodavati i za njih čuti, ali je na minulom sajmu uočljiva bila i akcija "Darujmo reč" koju već nekoliko godina sprovodi pesnikinja iz Kana Zorica Sentić.
Njena plemenita ideja da svako selo u Srbiji dobije biblioteku, oko koje se svesrdno angažuje moleći sve one koji imaju knjigu "viška" da je i poklone, na sajmu je imala mnogo odjeka, i mnogo darodavaca.
Za one koji su propustili da se odazovu ovoj plemenitoj akciji, nije kasno. Do Zoprice je lako stići, samo treba potražiti akciju "Darujmo reč".

Na slici: Todora Škoro i Zorica Sentić

2 коментара:

  1. sta sada reci?
    uh! kako je tesko biti pisac... mama je meni rekla, nisam je poslusala!;-)
    hvala se ne pise draga
    ostalo ...ne znam, ucim tek vas/moj srpski
    ljubav sam pokusala
    tebi, tebi draga Todora ...tri tackice
    i...
    ceo roman treba tebi posvetiti
    ti si RETKOST!!!
    sada, ovde, tebe cu samo poljubiti i reci da si od te lepe duse za koje je vredelo doci ovde !!!
    koja zna da menja glagol DELITI u sva vremena
    hvala andjelima koji mene prate il' vode
    za dugo prijateljstvo
    Zo

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Zo,
    Ne brini, srpskom ću te ja naučiti.
    Nije strašno što si ga zaboravila.
    Divno je što nisi dušu izgubila.
    A o deljenju ovoliko: sreća se samo deljenjem uvećava.
    Imala sam sreću da živim sa čovekom koji me je tome naučio
    Zato sad imam sreću da samo takve ljude srećem.
    Poljubac i za tebe, draga!

    ОдговориИзбриши